torsdag 4 juni 2009

Som Hönshuset fasst värre!

Detta inlägg är inte lika roligt som mammas "Hönshuset" inlägg men betydligt mycket mer grisigare !

Idag pratade en grupp killar om att brandmänn är lite böggiga av sig. så jag frågade min kompis vad det var de pratade om för jag hörde inte riktigt vad de sa.

"har ni inte sett när brandmännen kommer med sina jätte långa slangar i små handväskor? Det ser fan as bögigt ut". Sa hon med ganska mörk röst för att försöka härma dem. Det tog mig en lång stund att inse vad det var de pratade om, men sen föll slanten ner och vi började skratta.





Idag fick jag äntligen mitt betyg i matte och det kändes så skönt!!!!!!!!

Under 9 år av misslyckande, lyckades jag äntligen! WOHOOO FÖR MIG!!

Men vad händer sen i gymnasiet =O ÅH NEJ!

tuffa tider......

4 kommentarer:

  1. tuuufffa tideeer!??

    nja, men bara ibland, det finns mycket roligt också. Det är bara att ta nya tag!

    SvaraRadera
  2. Men ...neeeeee eller jo eller ne eller...

    SvaraRadera
  3. "Sällan sladdar höns i kurvor"
    Nu tar du världen med storm!

    SvaraRadera
  4. VARMT GRATTIS! Har aldrig tvivlat. Och vad det gäller gymnasiet så kommer du älska det och prestera kanonbetyg (om du vill).

    kram

    SvaraRadera