fredag 12 juni 2009

SKANDALPRINSESSSAN!!!

Igår när jag hade skolavslutning.... gick klänningen sönder.. -.-
det började med ett littet hål och sen blev det större och större tills ungefär hela sidan var uppe... När jag satt i klassens dunga och rektorn sa "Elevrådet." trodde jag att mitt hjärta skulle stanna!
Jag gick upp, försökte att täcka det stora hålet och gick upp. Jag tog diplomet och la det under armen, sedan rusade jag till min plats. När jag trodde att allt var över kom jag ihåg att vi skulle ha betygs utdelning.....
Och det var så här att vi skulle ta betyget i vänster han och skaka med höger.... jo..
lärarna kom till mig, gav mig mitt betyg, jag la det under armen och de fortsatte.
När allt var över och alla gick ut, fick jag min jacka och bokstavligen kasstade jag den runt mig för att gömma hålet.
När jag gick runt för att dela ut rosor kom mina klasskompisars mammor och sa.
"Hur gick det med klänningen förästen?" och "Du gömmde hålet jätte bra!"
Min mentor och klasskompissarna sa det till mig innan vi gick in
"LOUISE, det syns inte! men det gör det om du säger att det finns ett hål..."

ELLER HUR!!!!!!!

Sedan när vi skulle hoppa i vaggnarna så började alla klasser att kassta vattenbalonger på varandra... och jag tyckte att alla föräldrar fick ett leende på läpparna..

2 kommentarer:

  1. Det var väl tur att du hade ett vitt linne under, för det gjorde väl att det syntes mindre iallafall :) Du var jättefin. Jag lägger över bilderna i den delade mappen, så kan du hämta dem där.

    SvaraRadera
  2. LOOOUUUUIIIISSSSEEE!!! I find youu... ! Härligt.. har du blogg.. du åker upp direkt på min blogg.. Vad kul.. Är allt bra? Kram din bästa kusse!

    SvaraRadera