måndag 8 oktober 2012

Window shopping!

Idag har våran nya granne mitt emot flyttat in och det är väll skoj?... inte för en Gauffin är det inte det.. Man ska aldrig döma en bok på omslaget, men bara ordet grannar får mig att rysa.
Jag och min sambo är nog dom ända som inte har täckt våra fönster med lakan, och det har ju ett pris! Men det kan man ju skita i och se det som ett spel istället ; Tänk er en orm som ser sitt byte, dom lägger sig sicksack för att kunna hugga. Men dom väntar tills bytet har kommer i rätt position och hugger, sen stryper ormen bytet och sväljer det helt!.... mja fast hos människor gömmer man sig tills bytet har kommit i rätt position och hoppar framför fönstret och skrämmer skiten ur dom :)) för hade vi strypt och ätit dom hela hade vi ju inte varit kloka!!! (om ni förstår vad jag menar..)

Ne men nu ska jag väll fixa min inlämningsuppgift så att den blir klar.. Ajuste ni som "typ" känner mig, jag må vara äldre men tro faan att jag fortfarande går i skolan!! BYE!!

P.S ni som läste min blogg för några år sen vet ju att jag hade en ruta som kom upp innan man kom in på bloggen som det stod ifall man var över 18? och att denna sidan innehåller vuxen grejer.. Den är nu borta.. R.I.P... men ni som tar illa upp över grejer ber jag om ursäkt men tänk på då att jag HADE en varningsruta ;)).. (vet inte varför jag skrev detta men det kanske finns någon ensam själ som ville veta..)

P.S.S HEJ DÅ!

3 kommentarer:

  1. Tegel är ju ett populärt byggmaterial i era trakter har jag sett. Vad sägs om en fyra meter hög tegelmur runt uteplatsen? :)

    SvaraRadera
  2. Påminner om:
    http://forestbongalow.blogspot.se

    :)

    SvaraRadera
  3. hahaha jo tack det skulle vara gott XD ajuste den sidan har jag inte varit inne på pålänge.. XD

    SvaraRadera