fredag 6 november 2009

A hell of a month!

I skolan har vi ett arbete i svenskan där vi ska skriva en roman som vi sen ska skicka till Stockholm.
Romanen ska handla om ungdomar och alkohol...
Men jaja... Jag satt vid min data i skolan och skrev romanen men kom inte på så mycket, TILLS!!
min lärare kom och sa till mig att jag borde skriva en fantasy/ungdomar/alkohol. O.o
så jag skrev lite och fastnade i mitt skrivande, när mina kompisar kom och skulle hänga med mig på rasten så såg dom mig sitta och skriva om en idiot........ gråtandes.
De frågade mig vad som har hänt och då svarade jag.
"Jag sitter och skriver min roman..." *snyft snyft*
De började skratta som jag vet inte vad. (Mamma med när jag berättade det för henne.)

"snacka om att leva sig in i boken =D" citat från mamma


Men förra veckan tänkte jag på sommaren som varit och det var en tanke som fick mig att rysa till...
MONSTER BILEN!!!

Det var någon av de sista dagarna innan skolan tror jag och då skulle Henrik ut o ta ut pengar OCH NÄR HAN STÄNGDE BIL DÖRREN, attackerar sätet mig.......
Mamma och Tim satt och garvade när jag inte fattade vad som hände innan sätet trycktes ner på mina ben och slutade inte trycka.... När jag skrek aj, DÅ hjälpte mamma mig..... men det var knappt.... hon skrattade så mycket så hon klarade nästan inte av att böja sig ner över hans säte.....
Men när sätet var som vanligt och mina ben kändes av skurna så kom Henrik tillbaka....
När vi skulle ut ur bilen igen så kan jag lova er att jag hoppade ut ur bilen före Henrik!


Jag har också varit på två lan med Tim och kompani.
Första lanet var vi ganska många men inte så många ändå... Vi satte upp datorena och började spela..... hela lanet var roligt men en sak kommer jag ihåg som om det vore igår............
Det var när jag skulle byta om......... så kom en kille och såg mig.... och när han försvann så dök nästa kille upp och såg mig.........
Nästa lan ska jag inte ens tala om!!!

jaaa..... det är mycket som hänt mig den här månaden men jag kan inte skriva ner allt.... så ha det gött =D

4 kommentarer:

  1. Lollo nästa LAN så får du la gå in på toan och byta om då.. för där finns det möjlighet att låsa dörren. bara ett tips

    SvaraRadera
  2. men jag stängde ju dörrarna!!! och frida var på toan!

    SvaraRadera
  3. Då borde du ha väntat tills hon var klar.. Att stänga dörrarna hjälper inte om man inte låser.

    SvaraRadera
  4. Varför vill du inte ens tala om det andra lanet? Nu vill jag vet här :P
    Som linus sa, det hjälper inte att stänga dörrarna, om man inte kan låsa. För alla dundrar in hela tiden iaf.

    SvaraRadera